Sunday, June 28, 2015

Полемика са Ћосовићем око образовања и текстова...




Полемика око нашег личног образовања на ФБ зиду Лава Лајовића

Miroslav Ćosović-“ Ne to je patentirao Šarloherc koji se u sve razumije – u genetiku, NATO pakt, spoljnu politiku, crkvu, teologiju, istoriju crkve, unutrašnju politiku, ekonomiju, geostrateška zbivanja, istoriju domaću, istoriju svjetsku. To je čuveni Šarloherc, čovjek koji se u sve razumije i osvemu piše kolumne!“

Војин Грубач- „Ћосовићу, ја сам грађевински инжењер, али сам као специјални дописник из Москве подгоричког листа ДАН написао преко 160 новинарских текстова из разних области које су биле интересантне. Увијек сам ствари гледао из више извора, ако су супростављени цитирао сам све изворе. Положио сам преко 40 испита на грађевинском факултету, додатно осам на Институту у Москви из области хидрологије и геологије московског тла, као и дванаест на Институту на Бауманки из области маркетинга и односа са јавношћу. Све то што си причао и научио о генетици, прилично погрешно јер ти недостаје у тим простим стварима 17 одсто података, ја могу да савладам за два дана. Теже су ми биле сто пута мехнике флуида и теорије површинских носача, од генетике са пет података из области статистике. Зато, испричај осталима шта си ти завршио од факултета и студија те се представљаш као неки стручњак, умјесто што причаш из леђа.“

Miroslav Ćosović- “ Građevinski inženjer, koji nikada ne piše o građevini! haha Pa to i kažem, o svemu piše, samo ne o onome što zbilja poznaje. Pokaži mi jedan tvoj tekst na internetu o građevinama Podgorice ili slično? Pokaži jedan tekst u kom kritikuješ nepravilnosti u građevinarstvu Crne Gore. Ja ga nijesam vidio!

Војин Грубач- “ Ћосовићу, ја сам грађевински инжењер, новинар и публициста. Тијанић је био велики новинар, а имао само средњу школу, а коју си школу, студије ти завршио?“
Miroslav Ćosović- “ hahah Nema nijednog teksta na internetu iz njegove prave struke, ne može da ga pokaže hahahahahahaha Umrijeću od smijeha, Šarloherc, ti si najsmješniji čovjek u srpstvu Crne Gore hahahaa“

Војин Грубач- “ Из моје струке нема шта да се пише. Да пишем о теоријама прслина, преднапрегнутим и челичним мостовиaм из области њихове статике, да говорим о основама теорије површинских носача? То је нонсенс, јер то нико неће разумјети, нити им треба. О грађевини пише свако, јер се своди на то ко је инвеститор а ко је узео мито. Изгледа да си само завршио средњу школу, па не смијеш од бруке да то кажеш. А то није брука, Тијанић је био велики новинар без факултета.“

Miroslav Ćosović- “ Pa čak ni o betonizaciji primorja, moj dragi i smiješni Šarloherc, nikada nijesi pisao! Samo pišeš o stvarima o kojima pojma nemaš

Војин Грубач Чујеш, бетонизацији приморја. То је тема у области социологије и просторног планирања, екологије а не грађевине. Грађевина је друга дисциплина. Шта си по професији, студије, факултет има ли тога у твојим појмовима?“

Miroslav Ćosović- “ Što god sam po profesiji i što god da sam završio, opet će sve ono o čemu pišem ostati isto i istinito. Kad bi sad došlo tuce akademika, ne bi mogli izmijeniti istine koje iznosim“.

Војин Грубач- “ Ето, прозиваш ме по професији коју сам завршио на факултету, а ја те питам да кажеш своје образовање а ти не смијеш. Никада се нисам спрдао са твојим образовањем које је средњошколско, изгледа, а ти се окомљаваш на мој факултет. Ваљда је факултет јачи од средње школе, или како то тумачиш?“

Miroslav Ćosović- “ Ja se ne sprdam sa tvojim obrazovanjem, narotiv, poštujem ga. Ali smiješno je da neko potroši bar 10 godina (zapravo cio život) da bi se usko obrazovao za jednu oblast, a onda o svemu piše samo ne o tome na što je život potrošio. Ja sam na ovo o čemu pišem takođe potrošio 10-20 godina, a ti na sve ono o čemu pišeš nijesi potrošio ni 20 dana!“

Војин Грубач-“ Ћосовићу, ти ниси уско факултетски образован па пишеш о свему. Ја грађевину примјењујем на послу, као и стоматолози, хирурзи, астрономи, а ти мислиш да нико од тих професија не треба ништа да пише само средњошколци. На генетику ниси потрошио два дана, па си и њу слабо изучио. Што избјегаваш да кажеш степен образовања, није ми јасно! Да ли ти због твоја средње школе смета мој факултет, да ли су то комплекси, или што?“




Војин Грубач- “ Ево мог текста за подгорички ДАН када сам био млађи 14 година, објављен 23.09.2001,г, https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11540926_10207006957793541_9217896965120680555_n.jpg?oh=f9260b0cb8a50e82c7cb81f4bf5133c7&oe=55E9C577

Miroslav Ćosović-“ Nije važno što sam završio, važno je da pišem istinu, važno je da nijedan srpski istoričar ne smije da mi se suprostavi zato srpstvo i šalje tebe da me zamajavaš i da mi dosađuješ, jer si oficijelni trol srpstva u Crnoj Gori. Ne mogu istoričari da uđu u polemiku sa mnom jer će ostati zapisano za uvijek – kako sam ih u njihovoj nauci porazio. Zato tebe šalju, pa se svi smijemo…“

Војин Грубач:“ Ћосовићу, ти пишеш о историји као средњошколац који нешто чита, па напише скандалистички текст. Историјска наука је мултидисциплинарна прича, а не копање по папирима за скандалистички текст. Зато историчари с тобом уопште и не желе да разговарају. То је исто као да стоматолог улази у анализу текста о лијечењу зуба који је написао земљорадник који 20 година коњским клијештима вади покварене зубе по селу.“
 
 
Полемика око текстова...
 

 Miroslav Ćosović- Kako god ja pišem čak ni ti – Šarloherc, nikada se nijesi usudio da demantuješ nijedan moj tekst iz istorije. E sad promisli, kad ti, koji si svjesno uzeo ulogu srpskog klovna u Crnoj Gori ne smiješ da uđeš sa mnom u duel na polju istorije! Evo jedan moj tekst, 100% istorijski, jesi ga demantovao, ili bilo ko? Može li ko ikada promijeniti moje iznesene tvrdnje? http://portalanalitika.me/…/bajka-o-lovcenskom… Bajka o “Lovćenskom tajnovidcu” i istine o Radu Tomovu

Војин Грубач- Ћосовићу, написаћу текст ако ће ми га објавити Аналитика. У тексту нећу спомињати да си средњошколац.

Miroslav Ćosović- Napisaćeš neka zamajavanja i besmslice? Vodi se godinama rasprava da li je Princip bio terorista, napisao sam tekst, niko me nije kritikovao, dakle „ćutanje je odobravanje“

Војин Грубач- Ћосовићу, ако напишем бесмислице, то ће бити одлично за твој одговор. Ако се плашиш да то буде објављено на Аналитици тако реци. А плашиш се, очигледно. Значи, не зови у полемику ако се плашиш. Дакле, потврђујем да ћу наћи вријеме за осврт на Ловћенског Тајновидца у твом тексту, али ја нисам уредник Аналитике да га сам себи објавим.

Miroslav Ćosović- Pa objavi na PCNEN, ili na IN4S, oni će ti dozvoliti, oni trpe tvoje besmslice, samo me demantuj, kaži Ćosović je ovo izmislio, falsifikovao, neutemeljeno tvdi… slobodno. Možeš i ovaj da demantuješ! Miroslav Ćosović: Dvije suprotnosti – Ćele kula i Tablja

Војин Грубач- Ћосовићу, жалиш се како се пречесто осврћем на твоје текстове, а сада желиш да се осврнем на сваки. Немaм времена за то. Могу само на један, о Тајновидцу, и немам намјеру да га објављујем на ИН4С и ПЦНЕН. Нека буде објављен тамо гдје је и твој, гдје су ваши коментатори, па да се мало понесемо по том пољу. 
.
Miroslav Ćosović Ne mogu tvoje besmislice svuđe. Još jedan moj tekst sa čvrsto izrečenom tvrdnjom, svi se slažu, niko me ne kritikuje. Znaš koliko vremena treba da se potroši da bi se sagledale činjenice koje sam prezentovao u tekstu? Miroslav Ćosović: Kako su izmišljeni Srbi katolici!

Војин Грубач- Ништа ти не могу помоћи Ћосовићу, јер је страх и тебе и Ђурановића да објавите мој текст на тему твог текста о Тајновидцу. Зато, нећу вријеме губити на очигледне пропусте тога текста. Кад скупите храбрости, јавите се, написаћу текст о Тајновидцу. Поздрав!

Miroslav Ćosović- Prekjuče u 1 poslije podne ti je IN4S na svojoj FB stranici razglasio tekst, a njihova FB stranica ima 8000 pratilaca! 3 ( slovima – tri) osobe su lajkovale tvoju „besmslenu“ analizu,, a onaj šer je moj! Ja ti rekoh moj smiješni Šarloherc da te niko ne shvata za ozbiljno, čak ni Srbi iz Crne Gore. Sve tvoje „analize“ su za rubriku Vicevi i zabava!

Војин Грубач- Ћосовићу, мој текст је до сада шерован 105 пута са самог текста, а и да није нити једном то ме не занима. Са ФБ зида портала нема много шеровања. Укратко, да се овај зид господина Лава не би оптерећивао даљом полемиком, ја сам рекао све што треба и немам шта додати. Ако желиш да се осврнем на Тајновидца, рекао сам ти гдје то треба бити објављено.

No comments: