Thursday, February 14, 2013

Адигејац у Никшићу



Експерт за пребројавање етничких крвних зрнаца у Црној Гори је, несумњиво, господин Мирослав Ћосовић. У недавном ауторском тексту тај господин је истакао сљедеће:”Можда ће за неке бити шок, али овако стоје ствари: данашњи Црногорци су генетска мјешавина Илира, односно Влаха и Арбанаса, који чине више од 50 одсто генетског кода савремених становника Црне Горе, док је утицај прасловенских коријена знатно мањи, не прелази 10 одсто.
Дакле, његов закључак је да у Црној Гори не живе Словени, јер је 10 одсто словенских гена занемарљиво. Да ли је то тако?

Самоетноцид над Влахбанцем

Можда је господин Ћосовић неке шокирао својим констатацијама да су Влахбанци аутохтони житељи Црне Горе, али мене не! Наиме, ја сам давно убио и Албанца и Влаха у себи. Албанац у мени, онај генетски пројектовани, је умлаћен тољагом, илити мочугом, те мислим да би Франовић из Хелсиншког комитета обавезно требао интервенисати, те до непрепознавања пострадали албански ген у мени позвати на свједочење против мене!
Елем,  не само да је албански ген у мени угњечен тољагом, скоро па размазан, него је и мој влашки ген брутално удављен у вискију. Ипак, требамо знати има ли спаса, те да ли постоји сервис за ремонт уништених гена у црногорском “Генетском институту др. Мирослав Ћосовић”, или је наука још у дефанзиви?!
Такође, не знам да ли је тај споменути самоетноцид и самогеноцид кажњив?  Да ли се за то иде у Хаг? Да ли ће ме јавно због тога осудити генетски свјесна јавност Црне Горе?
Дакако, генетика је чудна ствар, па тако из других извора сазнајемо да на простору Србије и Црне Горе словенски супстрат чини 30%, илирски 21%, германски 18%, келтски 14%, феничански 9%, хеленски 6% и викиншки 2%.
Наравно, то што сам Словен 30 одсто, по овом истраживању, чини ме неизмјерно срећним, јер што је више словенских гена то се боље осјећам, али…
Треба узети у обзир да сам послије ове информације одмах кренуо у акцију унутрашњег генетског чишћења, те задавио Илира, Викинга, Келта и Феничанина у себи, спалио Германа, а Хелена протјерао на Олимп, и постао игром случаја опет нешто друго- Черкез, а не оно што сам желио!?

Како сам постао Черкез

Доктор наука Марија Ивановна, шефица “Клинике за крв” у Чељабинску и водећи специјалиста у тој области, ме је давне 1996. г. лијечила од непознате болести. Елем, два пута сам био на граници смрти, а трећи пут сам чак и прешао ту црту. Три плазмаферезe и осамнаест литара примљене крви су били главни дио тога лијечења.
С обзиром на то да организам може одбацити туђу крв, било је неопходно да она буде блиска мојој не само по РХ и ХР фактору, него и у складу са осталих четрдесетак подфактора.
Једного дана дошла је Марија Ивановна и рекла важну иформацију да моја крв нема никакве везе са Словенима, да је она оргинално черкеска, и да је то могуће једино ако су ми оба родитеља Черкези. Само на Кавказу, и само код Черкеза се може наћи твоја оргинална крв, објаснила је Марија Ивановна!
Наравно, објашњење за ту појаву ми је одмах било јасно и просто! Подметнуше ме Черкези у никшићко породилиште! Ипак, Черкеза у себи нећу дирати. Не само да ми је донирањем оргиналне крви спасио живот, него ме је сачувао и од нових генетичких политичких игара на Балкану. На крају крајева, тај малени народ има и два имена- Черкези или Адигејци, а “adyge” у преводу значи “племенити”!

No comments: